vrijdag 8 september 2017

1e reminder #challenge 13

Vandaag de eerste reminder voor de #challenge 13 van Creachicky's met als thema rose / pink. 

Mijn kaartje heb ik gemaakt met het olifantje van onze sponsor bugaboo

Ik ben begonnen met de digi in te kleuren met de Faber Castell Polychromos kleurpotloden. 
En daarna heb ik de basiskaart gemaakt met DDBD mal 470.713.109 door deze 3x te snijden. Hierop heb ik diverse andere stansmallen gebruikt van oa Nellie snellen (MFD019), Joy (6002/025), Marianne Design (LR0104, CR1390, COL1378), Couture Creations (CO723517) en Go Create (Grunge tags).


Zoals je ook kunt zien heb ik met glossy accents diverse 'glim-plekjes' gemaakt en ook heb ik lintjes gebruikt. Natuurlijk heel veel roze gebruikt, zoals bij de challenge hoort. De tekst op het label is door mijzelf gebrushlettered.



Onze sponsoren zijn dit keer: 

https://bugaboostamps.com/
en 

https://doeading.nl/


en deze maand zullen we dan ook weer random 2 winnaars kiezen.

Voor de tegoedbon van Bugaboo om een aantal digi's te bestellen.
en een voor het verrassingspakket van Doe@ding
zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs.
Het Design Team stemt op de top 3
Wil je kans maken op 1 van deze prijzen doe dan gezellig mee met onze Challenge
en stuur je kaart in voor 27 september 17:00
We kunnen het niet vaak genoeg zeggen maar
Zorg dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel.

You can enter our challenge #13 with theme pink with max. 3 creations/cards which includes a self colored (digi) stamp. 
It doesn't matter with which pencils/markers you color. The challenge closes on September 27 at 17.00 H Dutch time. The winner will be chosen at random and the design Team will also pick 3 runner ups. One person win a gift from Bugaboo and a second person from Doeading.



veel succes! Groetjes Miriam Mulder




4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met het schattige olifantje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke feestelijke roze kaart Miriam, hier word je toch wel meteen blij van ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen