dinsdag 21 maart 2017

5e herinnering voor challenge #9

Hallo allemaal,

Jullie hebben nog 1 week de tijd om mee te doen aan de challenge van deze mand met het thema
PASEN 
De sponsors deze maand zijn The Paper Nest Dolls 

Ik heb voor mijn kaart gekozen voor het plaatje Egg Coloring Avery

Ik heb de digi ingekleurd met Distress inkt. Vervolgens heb ik plaatje gemat op een roze achtergrond gestanst met een mal van Noor Design en het geheel weer geplakt op zachtgeel.
De basiskaart is een wit linnen kaart. Daarop een designpapier met allemaal paaseieren. Toevallig vorige week tegen het lijf gelopen bij de Lidl.
Niet goed zo goed meer zichtbaar is het geschulpte ei dat in zachtgeel en ietsje kleiner in designpapier (ook van de Lidl, maar langer geleden gekocht) is gesneden. Het is aan de rechterkant gemat.
De rolletjes zijn van hetzelfde designpapier zelf gemaakt. Ter afwerking nog een bloemetje en wat pareltjes hier en daar.
Ik hoop dat jullie hier weer wat inspiratie uit kunnen halen en dat we nog heel veel deelnemers krijgen.

Jullie hebben tot 28 Maart 2017 17:00 uur de tijd om je creatie in te zenden.

We willen natuurlijk wel een paaskaart zien met een zelf ingekleurde stempel!

We kiezen onze winnaar met de random.
De gastdesigner en de Top 3 worden door het DT-Team gekozen.

De winnaar mag 3 digi's uitkiezen op de site van The Paper Nest Dolls




1 opmerking: