zondag 9 oktober 2016

2e Reminder challenge #3 Anything Goes

Vandaag de 2e reminder voor onze challenge
 ‘anything goes’
Alles mag als je maar een eigen ingekleurde stempel afdruk of digitale afdruk gebruikt.

 

Mijn kaartje is een ronde standup-card. En voor de lol heb ik dit keer een jongens/mannenkaart gemaakt en ingekleurd met Faber Castell Polychromos kleurpotloden. Daarbij heb ik diverse stansen gebruikt. De sneakers komen van een stempel die ook ingekleurd is. Als extra heb ik diverse ronde brads gebruikt om het ronde van de voetbal en kaart nog meer te benadrukken.

Dit keer hebben we als sponsor bugaboo stamps
En Ilona’s hobbyshop
 
Het digiplaatje dat ik heb ingekleurd kun je vinden op:
Ik hoop dat ik jullie een beetje inspiratie heb kunnen geven en wens je veel succes met het maken van een kaartje.

Greetzzz Miriam
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten