woensdag 1 november 2017

Challenge #15 Anything Goes

Beste volgers,
 
vandaag start weer een nieuwe challenge
Challenge #15 Anything goes
 
Dear followers,
Today starts a new challenge
Challenge #15 Anything goes
 
 
 
Deze keer worden we weer gesponsord door
This time we where sponsord by
 

 
 
 
 
Ik heb gebruik gemaakt van
I have used
 
 
 

 
Ik heb hem ingekleurd met mijn copics.
 
 
I have coloured the digi with copics.
 
 
 

 
Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren
 

I hope I can inspire you all with my card
 
 
Groetjes Ilona Keller
 
 
 

 
 
Onze 1e random winnaar is geworden nr 2
 
 
 
De 2e random winnaar is geworden nr 32
 
 
 

 
 
Onze top 3 in willekeurige volgorde van het DT is
 
 
nr 30

Joke  

 
Nr 28
 
Larissa  
 
 
Nr 11
 
Astrid  
 
 
 
Allemaal van harte gefeliciteerd.

Colinda en Crealientje willen jullie binnen 14 dagen contact met mij opnemen via creachickys@gmail.com om je prijs te kunnen innen.
 
Alle andere winnaars kunnen hun badge op de pagina van de badges weghalen.
 
groetjes het DT

8 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat leuk!!! Ga zo even een mail sturen.
    Gefeliciteerd Crealientje,Joke, Larissa en Astrid!
    Wat een gave inspiratie voor de nieuwe challenge, t'is zo'n schattige pinguin!!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan alle winnaars. Een pracht voorbeeld Ilona voor de nieuwe challenge!
    Ik heb mijn kaart er ook al bij gezet. Ben ik eens een keer op tijd ipv steeds te laat. hihi.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik in de Top 3 ben geëindigd. Dames ook gefeliciteerd.
    Wat een prachtige creatie met deze leuke digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linky doesn't seem to work. My card is here x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk om mijn kaartje terug te zien! :) Gefelicteerd allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat jullie mijn kaart in de Top 3 hebben gekozen. De andere dames ook gefeliciteerd.
    Een prachtig voorbeeld weer met die leuke pinquin.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag het net!
    Bedankt allemaal, mijn weekend begint goed :)
    Stuur vanavond een mailtje!
    Andere dames ook gefeliciteerd!
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen