zondag 5 november 2017

1ste Reminder Challenge 15


Goedemorgen allemaal,

Deze Jolly kerstkaart heb ik gemaakt voor de reminder bij onze lopende challenge.
Het thema voor deze 15de challenge is Anything goes, dus laat je creativiteit de vrije loop en doe gezellige mee !

Deze keer worden we weer gesponsord door 
This time we where sponsord by


Haar leuke digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. 
Het wit van de sneeuwpoppen heb ik gemaakt met de Starry Colours van Gansai Tambi. 
Onderaan het hekje heb ik sneeuw gemaakt met de  Snowmarker Pen.  
Wat ik nog meer gebruikt heb is de Shape Art Tag XL A4 van Dutch Doobadoo, hierop heb ik design papier uit de Believe in the Magic set van Joy (6011/0532) gebruikt.
Rechts op de tag heb ik een toefje gemaakt met de Happy Holidays Holly Leaves van Joy (6002/0769). Hier heb ik een leuke strik op gemaakt met belletjes erbij. Ik kwam een leuke kleine mal tegen van hertengewei en deze leek me er perfect boven passen. Net zoals de letters (COL1350, Marianne Design) en de kerstballetjes heb ik deze in goud gestanst.
De mooie sneeuwsterrenrand (Joy, 6002/2021) heb ik bewerkt met glitter embossingpoeder voor een "stralend" effect.
Aan de linkerkant heb ik ook nog twee bomen van Marianne Design "geplant", LR0492 en LR0378.
Natuurlijk mogen de Jewel Drops van NUVO ook op deze creatie niet ontbreken.



Hopenlijk heb ik jullie kunnen inspireren. Ik ben benieuwd naar jullie creaties !
Veel plezier !
 
Lilian


Geen opmerkingen:

Een reactie posten