zaterdag 1 juli 2017

Challenge #12 Zomer / Anything goes



Lieve volgers,
 
 
Vandaag start er weer een nieuwe Challenge.
Het thema van de maand Juli is Zomer / Anything goes
 
Deze maand hebben we als sponsors Vilda Stamps
En Ilona's Hobbyshop.
 
 
 
 
Ik heb gebruik mogen maken van de stempel Weightwatcher
 
Ik heb deze ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.
Ik heb een bloementoef erop gedaan met wat tule en kant ook heb ik wat jute op de kaart verwerkt.
Deze spulletjes kan je ook weer terug vinden op de website van Ilona's Hobbyshop.
 
vorige maand hebben jullie zo massaal mee gedaan met onze Challenge dat de uitslag
nog even op zich laat wachten ik hou jullie dus nog even in spanning.
 
Wel kunnen jullie alvast mee doen aan onze leuke nieuwe Challenge.
En wie weet win je een van de 2 verrassings pakketjes.
deze maand trekken we dus ook weer 2 winnars en zal 1 winnaar het pakketje van Vilda winnen.
 
en 1 iemand wint een verassings pakketje van Ilona's Hobbyshop.
 
www.ilonashobbyshop.nl
 
 
Jullie kunnen deze maand ook weer meedoen tot en met 26 juli 17:00 u
 
 
Liefs Ilona



1 opmerking: