woensdag 1 februari 2017

Challenge #7 Bloemen

 
 

Goede morgen allemaal,

 
Vandaag start weer een nieuwe challenge en wel onze 7e.
Deze keer hebben we als thema bloemen.
Dus zit er een bloem op je kaart in welke vorm dan ook, plaatje, in het design van het papier
of plak je er papieren bloemen bij dat is allemaal goed.
 
Deze maand worden we gesponsord door Vilda Stamps en Ilona's Hobbyshop.

Jullie hebben tot 26 februari 2017 17:00u de tijd om je creatie in te zenden
 
 
 
Voor ons is het ook een verrassing wat de winnaar zal krijgen!
en ook deze maand kiezen we weer random onze winnaar.
 
Deze maand mag onze gast designer
Miranda K onze challenge weer openen.
 
 
 
 
Hallo allemaal!

 
Zo leuk dat ik gast designer mag zijn deze keer,
Het thema :Bloemen
Deze keer is Vilda Stamps de sponsor en ik ben aan de slag gegaan met deze leuke stempel

Het kaart formaat is 13x13cm, 
Van Ilona's Hobbyshop kreeg ik een leuk pakketje opgestuurd in paars tinten.
Ik hou van paars. Een kleur die ik vaker gebruik.
Het meisje heb ik ingekleurd met de Promarkers. En de achtergrond nog bewerkt met een stempel
De kaart vervolgens opgebouwd met verschillende lagen
 en tule stof gebruikt om het paars nog even terug te laten komen.
Bloemen mogen deze challenge natuurlijk niet ontbreken,
Een tekst heb ik er bewust niet opgezet, zo kan het kaartje voor verschillende
gelegenheden worden gebruikt.
Bedankt voor het kijken! en wil je meer creaties zien van mij.. kijk dan eens op: www.mirandamiep.blogspot.nl


Groeten  Miranda  K
 
 

7 opmerkingen: