donderdag 9 februari 2017

2e reminder Challenge #7

 
 
Hallo lieve volgers,
 
Vandaag weer een kaartje ter inspiratie van mij.
onze 2e reminder voor onze bloemen challenge.
 
Als basis heb ik de nieuwe Shape art label 2 mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Ik heb deze iets verlengt omdat het plaatje anders niet mooi paste.
Ik heb onder het plaatje een stukje gekleurde jute gebruikt.
De bloementjes en de ronde doily mal zijn van Noor design!
De blaadjes zijn van creative expression.
verder heb ik nog wat tule verwerkt met een brad.
De stempel met de vaas tulpen is van Vilda stamps 
een van onze sponsoren van deze maand.
De tekst is van een stempel van Studio Light,
en de achtergrond stempel is van Crealies
Ik heb het plaatje gekleurd met mijn copic markers.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
 
 
Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje heb kunnen inspireren en dat jullie weer
mooie inzendingen sturen zodat jullie het ons team lastig maken om te kiezen.
 
Deze maand worden we weer gesponsord door Vilda stamps en Ilona's Hobbyshop
 


De winnaar zal weer random worden gekozen.
 
De Gastdesigner en de Top 3 zal door het DT-Team worden gekozen.

Met onze Challenge kun je meedoen tot 26 februari 17.00 uur.
Je kaart moet minimaal één zelf-ingekleurde stempel bevatten en uiteraard moet je je ook aan het thema houden, anders doe je niet mee met de prijzen!

Creatieve groetjes,
Ilona Keller


 
 
 
 
 
 
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten