vrijdag 9 december 2016

2e reminder Challenge #5

Beste volgers,
Vandaag ben ik aan beurt om een voorbeeld te laten zien voor de Challenge met als thema Traditionele kerstkleuren.
Je kunt je kaart insturen tot 28 december om 20.00 uur.
Maar deze moet wel voorzien zijn van een zelf ingekleurde stempel, rubber of digitaal dat maakt niet uit.

Onze sponsors deze maand zijn:
- Christine Young van The Paper Nest Dolls



- Ilona's hobbyshop - Van alles wat je nodig hebt voor je hobby, kun je daar bestellen.



Maar deze keer geen kaart maar 
een kerstbal van mij.


 De digi die ik gebruikt heb is Tree dress Avery. De digitale stempel heb ik ingekleurd met mijn Zig Clean collor real brush stiften. 
De bal heb ik nog gevuld met eis-kristal voor een leuk sneeuw effect. Op de buitenkant van de bal heb ik de mooie kerststans van Studio light gebruikt Merry Christmas deze heb ik uitgestanst met de nieuwe nieuwe adhesive tape zodat ik hem rechtstreeks op de bal kon plakken. Verder heb ik de bal nog afgewerkt
 met een lintje en een leuke zuurstok 
met wat groen erom heen. 



Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Groetjes Ilona Keller




Geen opmerkingen:

Een reactie posten