woensdag 9 november 2016

2e reminder challenge 4#

Beste volgers,


Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien ter inspiratie voor onze 4e challenge
van het Crea Chicky's blog. Met deze keer het thema Non traditional christmas.
 
 
 
Een van de sponsoren van deze maand is The Paper Nest Dolls

 

De andere sponsor is Ilona's Hobbyshop

 

Ik heb deze leuke stempel van the Paper Nest Dolls uitgeprint op het waterArt papier van Kippers hobby en  ingekleurd met de Zig Clean Collor Real brush stiften. 
Als basiskaart heb ik een mdf mal gebruikt van Joycrafts.
onder de slee heb ik gebruik gemaakt van de glitterfoamclay.
Met het tule heb ik een lus en een strikje gemaakt

Ik hoop dat jullie er net zo veel plezier in hebben om mee te doen met onze 
Christmas challenge 
als dat ik had met het ontwerpen van deze kaart. 
We zien graag jullie creaties tegemoet. 
Je hebt tot 28 nov 2016 om 20:00 de tijd om je creatie in te sturen. 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten