zaterdag 5 november 2016

1e reminder van challenge #4

Hallo lieve volgers,
Vandaag ben ik aan de beurt om mijn kaart met het thema Kerst in niet traditionele kleuren te laten zien.
De stempel die ik gebruikt heb is van onze sponsor Papernest Dolls en heet Giving Avery.
De site voor de digi's vind je hier

Ik heb het meisje een blauw spijkerjurkje gegeven en de muts in een bijpassende blauwe kleur gehouden. De sjaal en maillot zijn meisjes-achtig roze.
Ingekleurd heb ik met Distress inkt. Daarna heb ik het plaatje met een nesting mal van Crealies uitgesneden. Vervolgens een iets groter rondje van design papier gesneden en daarop het plaatje geplakt.
Het donkergrijze cardstock is gesneden met een mal van Marianne Design.
De basiskaart is turqouise.
Al met al totaal geen traditionele kerstkleuren, vind ik.

Mocht je nu na het zien van deze kaart denken, ik vind het eigenlijk wel leuk om mee te doen.
Maak een kaart met een zelf ingekleurd plaatje, gebruik geen traditionele kerstkleuren en plaats hem d.m.v. de link hieronder of als je geen blog hebt zelf. Plaats je kaart dan in onze Facebook-groep Crea Chicky's Challenge groep
Je kunt je kaart plaatsen tot 28 november om 20.00 uur.
lieve groetjes
Jolanda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten