maandag 31 oktober 2016

Winnaars Challenge #3 Anything Goes

Beste volgers,

We willen iedereen bedanken die mee gedaan heeft met onze
3e challenge Anything goes.
Wat een prachtige inzendingen hebben jullie ingestuurd.

 Maar liefst 39 inzendingen deze maand.
 Wauw wat geweldig ik was er gewoon even stil van.
 Ook deze keer was het weer erg lastig voor het team om een winnaar te kiezen.
Maar we hebben als team gekozen.

.......................................................................................................
 

Nr 36
 
 Angela  
 



 

 
...........................................................................................................................



Nr 34

Ans S.  

 

 .....................................................................................................................
 
 
1#  Nr 37
 
 
 
2# Nr 38
 
 
 
3# Nr 7
 
 
 
 
Top 3 wint een verrassingspakketje van
 
 
 
 
 
 
Angela - Ans.S - Anita van Merode - Caroline - en Aartje
zouden jullie contact met mij op willen nemen ivm jullie prijs.

Ilona Keller



Alle winnaars kunnen hun badge op de pagina van de badges weghalen.

Morgen is weer een een nieuwe challenge doen jullie gezellig mee !!
We kijken weer uit naar jullie kaartjes

Crea groetjes Het Team.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie mooie kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eer dat mijn Sophia kaartje gekozen is als winnaar: heel erg bedankt dames van het DT.
    Alle andere winnaars proficiat!
    Een fijne dag.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat geweldig dat ik een top drie plaats heb gekregen! Dankjewel team voor deze waardering.
    Ook de andere dames van harte gefeliciteerd.
    Ik heb al een mailtje verzonden, want ik lees dat we enorm boffen!;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk dat ik Gastdesigner mag zijn, de andere dames ook gefeliciteerd.
    Ik heb al een mailtje gestuurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik in de top 3 sta! Bedankt voor jullie keuze. De andere dames ook van harte gefeliciteerd. Welverdiend!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Ik ga gelijk een mailtje sturen.
    Alle andere winnaars ook van harte gefeliciteerd
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal gefeliciteerd,erg leuke kaartjes!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen