zondag 25 september 2016

6e Reminder Challenge # Anything goes / Halloween

Ik ben als laatste voor deze challenge aan de beurt om een kaartje te laten zien. Geïnspireerd door het optionele thema Halloween en de prachtige stempel "Halloween Kitty" van Bugaboo kwam dit vrolijke kaartje zomaar van mijn hand. Ik moest even zoeken naar het spinnen papier, wat al jaren onderin mijn papierbak ligt. Maar zoals men zegt....wie wat bewaard heeft wat..;) Ook de vilten spinnen, sterren en vleermuis komen uit een bakje spulletjes wat ik al jaren in huis heb.


Het afdrukje heb ik gekleurd met distress inkt op Waterart aquarelpapier.
Mijn gebruikte kleuren;
Kat: Iced spruce, Black soot en wangetjes Tattered rose
Hoed: Shabby shutters en Peeled paint
Sterren en vlakken: Squeezed Lemonade en Spiced marmelade

Verder heb ik de sterren en vlakken op de kleding aangezet met glitter lijm en wink of stella clear.
 Dit is op de foto helaas niet goed te zien

De challenge loopt nog tot 29 september 17:00

Onze sponsor is:


En




Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen

Liefs Geertje

Hier kunnen jullie je kaartjes uploaden. Please upload you cards into the Inlinkz. 


2 opmerkingen: