vrijdag 5 augustus 2016

1e Reminder Challenge # 1

Nadat Ilonka de aftrap heeft gegeven voor de 1e challenge op ons kakelverse blog is het vandaag mijn beurt om een kaart te laten zien met een stempel van onze sponsor Beccy's Place






Ik heb voor mijn kaart een stempel gebruikt van een klaproos. De kleur rood vind ik persoonlijk een van de mooiste kleuren in de natuur.





Ik heb de stempel ingekleurd met Distress inkt en uitgesneden met een mal van Nellie Snellen.
Het Design papier dat ik heb gebruikt is van Maja Design, uit de collectie Summertime.
De kanten strook onderaan en het strikje rechtsboven komen uit mijn voorraad.
De bloemen zijn allemaal in roodtinten zodat een en ander mooi bij elkaar past.


Ik hoop dat ik jullie met deze kaart wat inspiratie heb kunnen geven om een mooie crea te maken en mee te doen met onze challenge. Je hebt nog tot 29 augustus 17.00 uur om mee te doen.
Je vindt deze challenge hier
Onderaan kun je je bijdrage toevoegen.


groetjes Jolanda


Nu zijn we erg nieuwsgierig naar jullie inzendingen.
Doen jullie allemaal gezellig mee. Upload je kaartje in de Inlinkz.
De sluitingsdatum is 29 Augustus  om 17.00


Groetjes Het dt team.





3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart en dat rood is prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Jolanda voor je prachtige dt bijdrage voor ons challenge blog.

    Liefs, XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, die klaproos! Inderdaad een geweldige kleur in de natuur. Je kaart is super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen