zondag 31 juli 2016

Het laatste voorstel rondje

Goedemorgen allemaal,

We zijn alweer bij het laatste voorstel rondje aangekomen.
We hebben hiermee ons dt tem even in het zonnetje gezet.

Ilona




Hallo allemaal,

Ik ben Ilona Keller van Deursen, geboren in 1981 in Breda en tot mijn 17e in Lage -Zwaluwe gewoond. Tot op heden woon ik in Klundert ik ben dus een ras echte Brabantse. Sinds 2003 getrouwd met de liefste man en sinds 2010 moeder mogen worden van een lieve jongen. Van origine ben ik technisch tekenaar maar door mijn zwangerschap ook besmet geraakt met het hobby virus en zo erg uitgebreid dat ik in 2013 een eigen webwinkel ben begonnen. Ilona's Hobbyshop
Sinds enige tijd mag ik deelnemen in het designteam van Mijn Besties inkleuren met potloden, zig clean collors en distress inkt. En nu mag ik ook mijn creaties tonen in het team van de Crea Chiky's. Ik hoop jullie hiermee te kunnen inspireren en dat jullie daardoor ook veel plezier in je hobby hebben.

Lfs Ilona



Ilonka



Ik zal me even voorstellen,

Mijn naam is Ilonka Heuverkamp Ik ben 55 lentes jong. Al 35 jaar getrouwd met Ron. Samen hebben we een zoon van 33 en een dochter van 30 jaar.Onze dochter Linda heeft drie kindjes van 6, 2, en 11 mnd. Onze Zoon heeft twee kindjes van 6 en 9 mnd. Wij zijn dan ook ontzettend blij met deze gezinnetjes. We hebben drie kleinzoons en twee kleindochters. Op de drie kindjes van mijn dochter pas ik elke week drie dagen op.Ik ben een echte crea bea. En heb een paar heerlijke hobby's waar van kaarten maken dat doe ik ongeveer al een 11 jaar. Ik maak graag kaartje, doosjes en scrap albums. Ik werk graag met mn Derwents en distress inkt, sinds kort ben ik helemaal in de ban van mijn Zig Clean Color. Mijn Silhoutte is echt mijn maatje, deze gebruik ik dagelijks Ik zit in verschillende dt teams, daar maak ik met heel veel plezier mijn inspiratie kaartjes voor. Ik ben blij om met dit prachtige en creatieve team te werken. Ik vind het een geweldige uitdaging om met dit team samen dit challenge blog tot een sucses te laten worden. Ik wens jullie hier op het challenge blog heel veel plezier.

 Creatieve groetjes Ilonka

Nu gaan we echt aftellen. Morgen staat de alleerste challenge online.
Spannend ! Wat zou het leuk zijn om jullie kaartje langs te zien komen in de Inlinkz..

Wij kijken er in ieder geval naar uit.

Groetjes het dt team.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten